زبان:  فارسی
26 ،02122927725 فکس: 02122254294 :تلفن   
: رایانامه  
logo.png
ایزو 10002

مدیریت کیفیت – رضایت مشتری – راهنمایی هایی برای رسیدگی به شکایات در سازمان ها

 

 

ISO 10002

 

ایزو 10002 راهنمایی برای طراحی و اجرا فرآیندهای اثربخش و کارای رسیدگی به شکایات برای همه نوع فعالیت های تجاری و غیرتجاری ( از جمله تجارت

الکترونیک ) فراهم می آورد.

ایزو 10002 به منظور تامین منافع سازمان و مشتریان، شاکیان و دیگر طرف های ذینفع آن تدوین گردیده است.

اطلاعات بدست آمده از طریق فرآیندهای رسیدگی به شکایات مشتریان می تواند منجر به بهبود در محصولات و فرآیندها شود و چنانچه شکایات بدرستی رسیدگی شوند

می تواند اعتبار سازمان را بدون درنظر گرفتن اندازه، موقعیت و نوع فعالیت بهیود بخشد.

 فرآیند رسیدگی به شکایات کارا و اثربخش، منعکس کننده نیازهای تامین کنندگان و دریافت کنندگان محصولات می باشد.  

 رسیدگی به شکایات به واسطه فرآیندهای ذکر شده در ایزو 10002 می تواند رضایت مشتری را افزایش دهد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه و چگونگی پیاده سازی و اجرا و اخذ گواهینامه ایزو 10002:2014 و اطلاع از مراحل اجرا و استعلام قیمت با

کارشناسان تخصصی ما تماس بگیرید.

 

شماره های تماس:26- 22927725-021    ،   فکس: 22254294-021   ،  

ایمیل: info@iso2015.ir

 

 

http://iso2015.ir/contactus

 

 

طراحی و توسعه سایت توسط Anatech Anatech | آناتک

تمامی حقوق برای این وبسایت محفوظ می باشد