زبان:  فارسی
26 ،02122927725 فکس: 02122254294 :تلفن   
: رایانامه  
logo.png
ایزو 10015

مدیریت کیفیت– راهنمایی هایی برای آموزش

ایزوISO 10015:1999

 

 

ایزو 10015 راهنمایی هایی را برای ایجاد، اجرا، نگهداری و بهبود راهبردها و سیستم های آموزشی که بر کیفیت محصولات و خدمات عرضه شده توسط سازمان تاثیر می گذارد، ارائه می دهد.

ایزو 10015 همه نوع آموزش و تحصیلات را شامل می شود و برای همه سازمان ها از هر نوعی که باشند، قابل بکارگیری می باشد.

ایزو 10015 به سازمان ها و کارکنان آنها جهت شناسایی و تحلیل نیازهای آموزشی، طراحی و برنامه ریزی آموزشی، ارائه آموزش، نتایج آموزش و پایش و

بهبود فرآیند آموزش به منظور دستیابی به اهداف آن کمک می کند.

ایزو 10015 بر اثربخشی و کارایی بیشتر و بهبود مداوم آموزش تاکید دارد.

ایزو 10015 برای استفاده توسط ارائه دهندگان آموزش که خدماتی را به سایر سازمان ها ارائه می دهند، درنظر گرفته نشده است. ارائه دهندگان آموزش می توانند

در مسائل مربوط به تامین نیازهای آموزش کارکنان خود از این استاندارد استفاده نمایند.

 

ISO 10015:1999 Quality management -- Guidelines for training

 

The Quality management principles underlying the ISO 9000 family of standards (of which the ISO 10000 series form a part) emphasize the importance of human resource management and the need for appropriate training. They recognize that customers are likely to both respect and value an organization’s commitment to its human resources and its ability to demonstrate the strategy used to improve the competence of its personnel.
Personnel at all levels should be trained to meet the organization's commitment to supply products of a required quality in a rapidly changing market place where customer requirements and expectations are increasing continuously.
This International Standard provides guidelines to assist organizations and their personnel when addressing issues related to training. It may be applied whenever guidance is required to interpret references to “education“ and “training“ within the ISO 9000 family of quality assurance and quality management standards. Any references to “training“ in this document includes all types of education and training.
An organization’s objectives for continual improvement, including the performance of its personnel, might be affected by a number of internal and external factors including changes in markets, technology, innovation, and the requirements of customers and other stakeholders. Such changes may require an organization to analyse its competence-related needs. Figure 1 illustrates how training could be selected as an effective means of addressing these needs.

 

ایزوISO 10015:1999،مدیریت کیفیت– راهنمایی هایی برای آموزش

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه و چگونگی پیاده سازی و اجرا و اخذ گواهینامه ایزو 10015 و اطلاع از مراحل اجرا و استعلام قیمت با

 

کارشناسان تخصصی ما تماس بگیرید.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

تلفن:  26-22927725-021

 

 

طراحی و توسعه سایت توسط Anatech Anatech | آناتک

تمامی حقوق برای این وبسایت محفوظ می باشد