زبان:  فارسی
26 ،02122927725 فکس: 02122254294 :تلفن   
: رایانامه  
logo.png
ایزو 10668

 ارزش گذاری برند

 

 

ISO 10668

 

 

در سال 2007 یک پیش نویس برای اجرای ایزو 10668 ارائه شد و بعد از سه سال در سال 2010 ,

ایزو 10668(ارزش گذاری برند)منتشر گردید که شامل دستورالعمل هایی می شد که برای ارزش گذاری یک برند لازم است.

طبق ایزو 10668,دارایی های نا مشهود به عنوان مالکیت های بسیار ارزشمند به حساب می آیند ,

قطعا باارزش ترین اما نا محسوس ترین مالکیت ها برندها هستند.

ایزو 10668 می تواند یک کمپانی یا شرکت را از لحاظ مالی برجسته نماید.

اصطلاح برند در استاندارد به عنوان سرمایه ای نامشهود تعریف می شود که این سرمایه ممکن است

شامل نام,اصطلاح و آرم هایی شود که به منظور معرفی محصولات و خلق تصاویر متمایز در ذهن

سهامداران شود که در نتیجه منافع اقفتصادی برای مالک را به همراه دارد.

ارزیاب برند باید هدف از ارزش گذاری برند و تمام اطلاعاتی که باید به مصرف کننده نهایی برند انتقال یابد را کاملا شفاف اظهار دارد.

 

ایزو 10668 برای تمامی اهداف زیر کاربرد دارد:

 

  • حسابداری و گزارشات مالی
  • ناتوانی از پرداخت دیون و انحلال
  • برنامه ریزی مالیاتی و انطباق
  • حمایت قضایی و حل اختلاف
  • امور مالی شرکتها و جمع آوری کمک مالی
  • خدمات صدور پروانه و مذاکره برای سرمایه گذاری مشترک
  • مدیریت داخلی گزارشات و اطلاعات
  • برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت برند

 

در مجموع خدمات ایزو 10668 عبارتند از:

 

  • تعیین برند و بودجه بازار یابی
  • بررسی نمونه کاری برند
  • تجزیه و تحلیل وضعیت برند
  • برنامه ریزی گسترش برند

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه و چگونگی پیاده سازی و اجرا و اخذ گواهینامه ایزو 10668 و اطلاع از مراحل اجرا و استعلام قیمت با

 

کارشناسان تخصصی ما تماس بگیرید.

 

طراحی و توسعه سایت توسط Anatech Anatech | آناتک

تمامی حقوق برای این وبسایت محفوظ می باشد