زبان:  فارسی
26 ،02122927725 فکس: 02122254294 :تلفن   
: رایانامه  
logo.png
ایزو20000

ایزو20000

بزرگترين چالش شركت­ها و سازمان­هاي سرويس دهنده خدمات فناوري اطلاعات، صرف كمترين هزينه ممكن و ارائه بهترين كيفيت مي­باشد. اين امر در بخش­هاي مختلف سازمان نمود پيدا مي­كند كه از آن جمله مي توان به مواردي چون افزايش بهره ­وري نيروي انساني، استفاده بهينه از ظرفيت­هاي موجود و ايجاد امكانات و ظرفيت­هاي جديد منطبق بر نياز واقعي كسب و كار اشاره نمود. در اختيار داشتن تكنولوژي پيشرفته و نيروي انساني متخصص به تنهايي كارگشا نبوده و مساله بسيار مهمي بنام روال­ هاي مديريت سرويس مطرح مي­گردد كه در واقع حلقه مرتبط كننده تكنولوژي و افراد مي باشد.

براي رسيدن به اين اهداف، در دو دهه اخير فعاليت­هاي بسياري در زمينه مديريت سرويس­هاي IT در دنيا صورت گرفته و روشها و توصيه­ هاي گوناگوني ارائه شده است. از اين ميان ISO 20000، به عنوان استاندارد پذيرفته شده در دنيا در زمينه مديريت سرويس هاي IT مطرح مي باشد که از مجموعه بهترين تجارب که در متدولوژی ITIL ارائه شده است استفاده می­نمايد. اين استاندارد در دنيا با استقبال بسياري مواجه شده است و آمارهاي معتبر نشان دهنده تمايل شركت­ها و سازمان­هاي مختلف ارائه كننده سرويس هاي IT به انطباق و به كارگيري روال هاي ITIL در مديريت سرويس هاي IT مي باشند.

جهت کسب اطلاعت بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن: 26-22927725-021

طراحی و توسعه سایت توسط Anatech Anatech | آناتک

تمامی حقوق برای این وبسایت محفوظ می باشد