بزرگترين چالش شركتها و سازمانهاي سرويس دهنده خدمات فناوري اطلاعات، صرف كمترين هزينه ممكن و ارائه بهترين كيفيت ميباشد. اين امر در بخشهاي مختلف سازمان نمود پيدا ميكند كه از آن جمله مي توان به مواردي چون افزايش بهره وري نيروي انساني، استفاده بهينه از ظرفيتهاي موجود و ايجاد امكانات و ظرفيتهاي جديد منطبق بر نياز واقعي كسب و كار اشاره نمود. در اختيار داشتن تكنولوژي پيشرفته و نيروي انساني متخصص به تنهايي كارگشا نبوده و مساله بسيار مهمي بنام روال هاي مديريت سرويس مطرح ميگردد كه در واقع حلقه مرتبط كننده تكنولوژي و افراد مي باشد.
براي رسيدن به اين اهداف، در دو دهه اخير فعاليتهاي بسياري در زمينه مديريت سرويسهاي IT در دنيا صورت گرفته و روشها و توصيه هاي گوناگوني ارائه شده است. از اين ميان ISO 20000، به عنوان استاندارد پذيرفته شده در دنيا در زمينه مديريت سرويس هاي IT مطرح مي باشد که از مجموعه بهترين تجارب که در متدولوژی ITIL ارائه شده است استفاده مینمايد. اين استاندارد در دنيا با استقبال بسياري مواجه شده است و آمارهاي معتبر نشان دهنده تمايل شركتها و سازمانهاي مختلف ارائه كننده سرويس هاي IT به انطباق و به كارگيري روال هاي ITIL در مديريت سرويس هاي IT مي باشند.
جهت کسب اطلاعت بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
تلفن: 26-22927725-021