ایزو 10002 راهنمایی برای طراحی و اجرا فرآیندهای اثربخش و کارای رسیدگی به شکایات برای همه نوع فعالیت های تجاری و غیرتجاری ( از جمله تجارت
الکترونیک ) فراهم می آورد.
ایزو 10002 به منظور تامین منافع سازمان و مشتریان، شاکیان و دیگر طرف های ذینفع آن تدوین گردیده است.
اطلاعات بدست آمده از طریق فرآیندهای رسیدگی به شکایات مشتریان می تواند منجر به بهبود در محصولات و فرآیندها شود و چنانچه شکایات بدرستی رسیدگی شوند
می تواند اعتبار سازمان را بدون درنظر گرفتن اندازه، موقعیت و نوع فعالیت بهیود بخشد.
فرآیند رسیدگی به شکایات کارا و اثربخش، منعکس کننده نیازهای تامین کنندگان و دریافت کنندگان محصولات می باشد.
رسیدگی به شکایات به واسطه فرآیندهای ذکر شده در ایزو 10002 می تواند رضایت مشتری را افزایش دهد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه و چگونگی پیاده سازی و اجرا و اخذ گواهینامه ایزو 10002:2014 و اطلاع از مراحل اجرا و استعلام قیمت با
کارشناسان تخصصی ما تماس بگیرید.
شماره های تماس:26- 22927725-021 ، فکس: 22254294-021 ،
ایمیل: info@iso2015.ir