در سال 2007 یک پیش نویس برای اجرای ایزو 10668 ارائه شد و بعد از سه سال در سال 2010 ,
ایزو 10668(ارزش گذاری برند)منتشر گردید که شامل دستورالعمل هایی می شد که برای ارزش گذاری یک برند لازم است.
طبق ایزو 10668,دارایی های نا مشهود به عنوان مالکیت های بسیار ارزشمند به حساب می آیند ,
قطعا باارزش ترین اما نا محسوس ترین مالکیت ها برندها هستند.
ایزو 10668 می تواند یک کمپانی یا شرکت را از لحاظ مالی برجسته نماید.
اصطلاح برند در استاندارد به عنوان سرمایه ای نامشهود تعریف می شود که این سرمایه ممکن است
شامل نام,اصطلاح و آرم هایی شود که به منظور معرفی محصولات و خلق تصاویر متمایز در ذهن
سهامداران شود که در نتیجه منافع اقفتصادی برای مالک را به همراه دارد.
ارزیاب برند باید هدف از ارزش گذاری برند و تمام اطلاعاتی که باید به مصرف کننده نهایی برند انتقال یابد را کاملا شفاف اظهار دارد.
ایزو 10668 برای تمامی اهداف زیر کاربرد دارد:
در مجموع خدمات ایزو 10668 عبارتند از:
جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه و چگونگی پیاده سازی و اجرا و اخذ گواهینامه ایزو 10668 و اطلاع از مراحل اجرا و استعلام قیمت با
کارشناسان تخصصی ما تماس بگیرید.